Fikseeritud hinnaga remont
Fikseeritud hinnaga remont
Kuidas teenus töötab?
Kui Teie Electroluxi seadmel on defekt, garantii on lõppenud ja see ei ole vanem kui 10 aastat, siis küsige sellele fikseeritud hinnaga remonti.
Tellige Electroluxi kodumasinate fikseeritud hinnaga remonditeenus, mille puhul lisatasusid ja -kulusid kartma ei pea. Hind sisaldab tehniku külastust ja seadme remonti, kasutades originaalvaruosi.
- Nõudepesumasinad 167,90 €
- Pliidid, ahjud, mikrolaineahjud, integreeritud kohvimasinad 172,90 €
- Pesumasinad, kuivatid, kuivatiga pesumasinad 187,90 €
- Pliidiplaadid, õhupuhastid 234,90 €
Teenus on saadaval ainult Tallinnas, Tartus, Pärnus, Rakveres ja Narvas.
Üldtingimustega saate tutvuda siin.
Miks valida see teenus?
- Tehniku visiidi maksumus
- Vea diagnostika
- Seadme transportimine hooldusesse ja tagasi
- Seadme remont
- Vahetatud varuosadele ja teostatud tööle kehtib 2 aastane pretensioonide esitamise tähtaeg
Ehk siis, hinna sees on juba kõik remondiga seotud kulud, sh tehniku ärasõit, defektide diagnostika, seadme võimalik transportimine volitatud teeninduskeskusesse ning tagasi, ja remont ise (sealhulgas töö ja kulunud varuosad) ja tehniku võimalik hilisem lahkumine juhul, kui remonti esimesel visiidil ei toimu.
Lisa eelised, miks valida fikseeritud hinnaga teenus:
- Lühike tellimisaeg remondiks 5 päeva jooksul.
- Professionaalne hindamine ja remont volitatud teeninduskeskuses.
- Garanteeritud on originaalvaruosade kasutamine.
Teenus on saadaval ainult eraisikutele, kuid teenust saab kasutada ka siis, kui seade on kasutuses oma äritegevuses.
Erijuhtumid
Kui meister avastab visiidi käigus lahknevusi teatatud remondiga, siis peetakse kinni meistri väljasõidu tasu summast 30% (koos käibemaksuga). Tutvuge teenuse "Fikseeritud hinnaga remont" osutamisel kehtivate teenuselepingute üldtingimustega.
Kuidas tellida?
Teenust ja tehniku külastust saate tellida mitmel viisil:
- Helistades meie klienditeeninduse telefonil 665 0030.
- Saates e-kirja info.eesti@electrolux.com ja kirjutades teemareale "Tellimus – fikseeritud hinnaga remont". Lisage e-kirja oma kontaktandmed, seadme number (PNC) ja mudeli- ning seerianumber.
Pärast makse laekumist edastame teie taotluse piirkondlikule volitatud teeninduskeskusele, kes võtab teiega ühendust ja lepib kokku meistri külastuse kuupäeva.