Abimaterjalid Ostmine otse Electroluxist jaoks
Soovitatavad artiklid Ostmine otse Electroluxist jaoks
- Kust leida tarvikuid ja varuosi?
- Millised tarvneviisid on saadaval?
- Mis kuulub garantii alla?
- Kuidas ja millal saan teiega abi saamiseks ühendust võtta?
- Miks peaksin aktiveerima uue toote garantii Electroluxi lehel?
- Kas juba tehtud tellimust on võimalik tühistada?
- Mulle tarnitud toote juurest on puudu mõned tarvikud. Mida ma peaksin tegema?
- Kas ma saan oma tellimusele ise järele tulla?
- Kuidas saada arvest koopia?
- Minu kontole ei saa sisse logida / Soovisin uut parooli, kuid parooli linki ei saanud
Otsige abistavate artiklite hulgast
Otsige soovituste seast
Tarne ja tagastus
Ootate saadetist? Vastused korduma kippuvatele küsimustele tellimuste täitmisaja, kättesaamise ja tagastamise kohta.
Klienditeenindus
Kas teil on ostu kohta küsimusi või tagasisidet? Meie klienditeenindus aitab teid hea meelega.
Paigaldus ja teenused
Kas vajate abi uue seadme paigaldamisel? Siit leiate vastused teenuseid ja garantiisid puudutavatele küsimustele.
Tellimus
Kas teil puudub tellimuse kinnitus või otsite teavet kohaletoimetamise staatuse kohta?
Maksmine ja arveldus
Vastused küsimustele, mis puudutavad maksete töötlemist ja teie arvet, sealhulgas arvete esitamist ja maksetehingute turvalisust.
Utiliseerimine
Soovite Electroluxi seadme kasutuselt kõrvaldada? Siit leiate teavet selle kohta, kuidas seadmest vastutustundlikult vabaneda.
Jätkusuutlikkus
Lisateave selle kohta, kuidas Electrolux pühendub jätkusuutlikkusele.