Abimaterjalid Maksmine ja arveldus jaoks
Vastused küsimustele, mis puudutavad maksete töötlemist ja teie arvet, sealhulgas arvete esitamist ja maksetehingute turvalisust.
- Kas ma saan osta ettevõtte pangakaardiga?
- Kas minu maksed on turvalised?
- Kuidas muuta arveldusinfot / kas ma saan arve esitada ettevõttele?
- Kuidas saada arvest koopia?
- Ma ei saa ostu lõpule viia, mida teha?
- Millal krediitkaardilt tasu võetakse?
- Milliseid makseviise saan kasutada?
- Mis on krediitkaardi tagasimakse ooteaeg?
- Mul on vaja käibemaksu kviitungit. Kas seda on võimalik saada?
- Soovin rohkem infot tellitava toote kohta, kuidas seda leida?
Tarne ja tagastus
Ootate saadetist? Vastused korduma kippuvatele küsimustele tellimuste täitmisaja, kättesaamise ja tagastamise kohta.
Klienditeenindus
Kas teil on ostu kohta küsimusi või tagasisidet? Meie klienditeenindus aitab teid hea meelega.
Paigaldus ja teenused
Kas vajate abi uue seadme paigaldamisel? Siit leiate vastused teenuseid ja garantiisid puudutavatele küsimustele.
Tellimus
Kas teil puudub tellimuse kinnitus või otsite teavet kohaletoimetamise staatuse kohta?
Utiliseerimine
Soovite Electroluxi seadme kasutuselt kõrvaldada? Siit leiate teavet selle kohta, kuidas seadmest vastutustundlikult vabaneda.
Jätkusuutlikkus
Lisateave selle kohta, kuidas Electrolux pühendub jätkusuutlikkusele.