Mis kuulub garantii alla?

Viimati värskendatud 18.04.2024 11:49

Teema

Mis kuulub garantii alla?

Otsus

Kui ostetud tootega on midagi valesti, võib teil tarbijana olla õigus viia toode parandusse, vahetada ringi või saada raha tagasi. Lisateavet teie seaduslike õiguste kohta toote defekti korral vaadake meie nõuetest ja tingimustest, mis on saadaval siin. Teatud toodetele kehtib ka pikendatud garantii, mille puhul võivad kehtida eraldi nõuded ja tingimused.


Teie garantii eelised (garantiiperioodi jooksul):


Töö

Volitatud Electroluxi tehnik külastab tasuta (suured seadmed).


Väljakutsete tasud

Tehniku külastused on tasuta, kui defekt kuulub garantii alla, isegi kui on vaja teha rohkem kui üks visiit (suured koduseadmed).


Tootevahetused

Kui meie tehnik ei saa teie seadet parandada, ei kaasne teile seadme vahetamisega lisakulusid. Uus toode tuuakse kohale, paigaldatakse ja teie vana seade viiakse ära. Pange tähele, et  tootjast sõltumatud defektid, nagu kliendipoolne vale kasutus, ei kuulu garantii alla.


Kui teie toode vajab remonti, helistage meile numbril +3726650030 või saatke e-kiri info.eesti@electrolux.com