Abimaterjalid Tellimus jaoks
Kas teil puudub tellimuse kinnitus või otsite teavet kohaletoimetamise staatuse kohta?
- Avastasin, et tellisin valet värvi toote, kuidas ma saan toodet vahetada?
- Kas juba tehtud tellimust on võimalik muuta?
- Kas juba tehtud tellimust on võimalik tühistada?
- Kui kaua võtab uue toote saamine aega, kui toode on kahjustatud või vale?
- Kuidas ma tean, kas mu tellimus on õigesti sisestatud?
- Kuidas saada teavet oma tellimuse oleku kohta?
- Kuidas tellimust esitada?
- Ma ei ole saanud oma tellimuse kinnitusmeili, mida teha?
- Ma ei ole saanud ühtegi tellimuse kinnitust, mis on põhjus?
- Ma tahan oma toodet tagastada, kuid ma ei leia oma ostuarvet, mida teha?
- Minu kontole ei saa sisse logida / Soovisin uut parooli, kuid parooli linki ei saanud
- Mulle tarnitud toote juurest on puudu mõned tarvikud. Mida ma peaksin tegema?
- Muutsin meelt saadud toodete suhtes. Kas saan seda tagastada? Kuidas saan taganemisõigust kasutada?
- Sain vale toote. Mida ma peaksin tegema?
- Tellitud kaup saabus kahjustatuna. Mida ma teha saan?
Tarne ja tagastus
Ootate saadetist? Vastused korduma kippuvatele küsimustele tellimuste täitmisaja, kättesaamise ja tagastamise kohta.
Klienditeenindus
Kas teil on ostu kohta küsimusi või tagasisidet? Meie klienditeenindus aitab teid hea meelega.
Paigaldus ja teenused
Kas vajate abi uue seadme paigaldamisel? Siit leiate vastused teenuseid ja garantiisid puudutavatele küsimustele.
Maksmine ja arveldus
Vastused küsimustele, mis puudutavad maksete töötlemist ja teie arvet, sealhulgas arvete esitamist ja maksetehingute turvalisust.
Utiliseerimine
Soovite Electroluxi seadme kasutuselt kõrvaldada? Siit leiate teavet selle kohta, kuidas seadmest vastutustundlikult vabaneda.
Jätkusuutlikkus
Lisateave selle kohta, kuidas Electrolux pühendub jätkusuutlikkusele.